• Slide 1
    Het ei van Columbus nog niet gevonden?
    KiP Consult onderzoekt uw specifieke situatie
    en geeft u onderbouwd advies op maat!
  • Slide 2
    Managers blokkeren onbewust verandering
    Veranderprocessen in bedrijven mislukken, omdat
    managers die met hun gedrag onbewust tegengehouden.
  • Slide 3
    "De samenwerking met KiP Consult kan ik
    beschrijven als professioneel, pro-actief en
    zeer gedreven. KiP Consult weet erg goed wat
    belangrijk is bij de ontwikkeling van een product..."
    Jochum Reuter, Sales Manager bij Wegener Media, Apeldoorn
  • Slide 4
    Ideeën medewerkers amper gebruikt
    Ideeën van medewerkers worden amper in organisaties
    gebruikt, blijkt uit recent onderzoek.
  • Slide 5
    "Met de goede raad van KiP Consult
    kon ik stappen maken, medewerkers
    begrijpen en beter motiveren."
    Hans Coolen, Hoofdverpleegkundige
    Intensive care Radboudumc, Nijmegen.
  • Slide 6
    Leiderschap en cultuur versterken prestatie
    Hoe beïnvloeden leiderschapsstijl en
    organisatiecultuur de prestatie van een organisatie?
  • Slide 7
    Kies geen eieren voor uw geld!
    Kies voor kwaliteit
    Kies voor gedrevenheid en passie
    Kies voor een unieke aanpak
  • Slide 8
    "Wij vonden wij onze investering in het
    assessment zijn geld dubbel en dik waard"
    Hans Ruijs en Ruud Geraedts, directie Fit Focus B.V., Venlo
  • Slide 9
    Top 10 best-practices van effectieve HR
    HR-afdeling mist nog steeds de kennis en
    vaardigheden om succesvol te zijn.
  • Slide 10
    "Bij onze samenwerking was uitgebreide kennis
    en gedegen voorbereiding van opvallende klasse."
    Kim Goedegebure, Trainingsacteur bij BlaBlaBla voor beginners

Doe de KiP Scan

Vergroot de kwaliteit betrokkenheid van uw medewerkers!

De KiP Scan Kwaliteit Betrokkenheid Medewerkers (KBM) is een kort en krachtig instrument waarmee relatief eenvoudig een beeld wordt verkregen van de organisatiebetrokkenheid van uw medewerkers, de betrokkenheid van uw medewerkers bij de kwaliteit van de processen en hun betrokkenheid bij de producten en diensten.

De uitkomst van de KiP Scan KBM kan als input dienen ter verbetering van uw personeelsbeleid en de gerichtheid op kwaliteit binnen uw organisatie op weg naar een hogere klanttevredenheid en stevige concurrentiepositie.
De KiP Scan KBM is te gebruiken als een zelfstandig instrument of in combinatie met onderzoek naar uw klanttevredenheid, medewerkertevredenheid, kwaliteitsklimaat en/of interne audit naar kwaliteitsprocessen.

De KiP Scan KBM kan éénmalig worden afgenomen, maar kan ook periodiek, als monitoringinstrument, worden ingezet. Er bestaat de mogelijkheid de basis KBM uit te breiden met modules opmaat voor uw organisatie.