• Slide 1
    Het ei van Columbus nog niet gevonden?
    KiP Consult onderzoekt uw specifieke situatie
    en geeft u onderbouwd advies op maat!
  • Slide 2
    Managers blokkeren onbewust verandering
    Veranderprocessen in bedrijven mislukken, omdat
    managers die met hun gedrag onbewust tegengehouden.
  • Slide 3
    "De samenwerking met KiP Consult kan ik
    beschrijven als professioneel, pro-actief en
    zeer gedreven. KiP Consult weet erg goed wat
    belangrijk is bij de ontwikkeling van een product..."
    Jochum Reuter, Sales Manager bij Wegener Media, Apeldoorn
  • Slide 4
    Ideeën medewerkers amper gebruikt
    Ideeën van medewerkers worden amper in organisaties
    gebruikt, blijkt uit recent onderzoek.
  • Slide 5
    "Met de goede raad van KiP Consult
    kon ik stappen maken, medewerkers
    begrijpen en beter motiveren."
    Hans Coolen, Hoofdverpleegkundige
    Intensive care Radboudumc, Nijmegen.
  • Slide 6
    Leiderschap en cultuur versterken prestatie
    Hoe beïnvloeden leiderschapsstijl en
    organisatiecultuur de prestatie van een organisatie?
  • Slide 7
    Kies geen eieren voor uw geld!
    Kies voor kwaliteit
    Kies voor gedrevenheid en passie
    Kies voor een unieke aanpak
  • Slide 8
    "Wij vonden wij onze investering in het
    assessment zijn geld dubbel en dik waard"
    Hans Ruijs en Ruud Geraedts, directie Fit Focus B.V., Venlo
  • Slide 9
    Top 10 best-practices van effectieve HR
    HR-afdeling mist nog steeds de kennis en
    vaardigheden om succesvol te zijn.
  • Slide 10
    "Bij onze samenwerking was uitgebreide kennis
    en gedegen voorbereiding van opvallende klasse."
    Kim Goedegebure, Trainingsacteur bij BlaBlaBla voor beginners

Ivy Goedegebure

Het vergroten van vertrouwen in organisaties zorgt voor professionele ruimte, passie en resultaat. De kracht van Ivy ligt in het zichtbaar maken van processen, houding en gedrag, waarop verbeteringen kunnen zorgen voor dat nodige vertrouwen. Wat er binnen de organisatie leeft en speelt heeft zijn effect op hoe klanten de organisatie en haar producten of diensten ervaren.

Ivy kan goed de vinger op de zere plek leggen en samen met de klant kijken hoe de organisatie zich kan verbeteren. Door de kracht van binnenuit volledig te benutten, komt een organisatie stevig in zijn concurrentiepositie. Als organisatiepsycholoog heeft Ivy diverse ervaring in het in hun kracht te zetten van mensen en organisaties.

Anjali Datadien

Anjali is afgestudeerd als sociaal psycholoog en haar passie ligt dan ook bij (sociaal wetenschappelijk) onderzoek. Door haar achtergrond heeft ze veel inzicht in het gedrag van (groepen) mensen en de mogelijke beïnvloeding hiervan.

Daarnaast heeft ze kennis van online marketing. Deze combinatie maakt haar sterk in het vergroten van vertrouwen in de relatie tussen organisaties en hun klanten.